Markkinointi

Kati Haapakoski 17.5. 12:55 päivitetty 12.6. 13:24

Markkinoinnin live-keskustelu starttaa M&M:n saitilla tänään kello 14

Ensimmäinen lähetys paneutuu alan talenttiin.

Markkinointi & Mainonta nostaa esiin alan ajankohtaisia teemoja nyt myös live-keskusteluilla, jotka esitetään suorana M&M:n saitilla.

Keskustelut kulkevat nimellä M&M Marketing Advisory Board. Teemojen ideointiin on osallistunut muun muassa laaja joukko markkinointiviestinnän toimistojen toimitusjohtajia.

Ensimmäinen keskustelu lähetetään suorana Alma-talosta tänään torstaina 17. toukokuuta kello 14-14.30. Sen teemana on markkinointialan talentti murroksen keskellä.

Ala muuttuu nopeasti, ja esimerkiksi teknologia tuo tekijöiden osaamiselle koko ajan uusia vaatimuksia. Miten varmistetaan, että toimistot ja mainostajat houkuttelevat lahjakkaita tekijöitä myös tulevaisuudessa? Miten heidät pidetään alalla? Millaisia muutoksia tämä edellyttää toimistoilta ja mainostajilta? Miten aivovuoto estetään?

Ensimmäisessä lähetyksessä keskustelevat Bob the Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo ja Accenture Interactiven Suomen-johtaja Hanna-Mari Parkkinen.

Yleisö voi kommentoida keskustelua livenä, ja yleisön näkemyksiä ja kysymyksiä nostetaan myös keskustelijoiden puitavaksi. Tervetuloa mukaan!

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

16.10.2018 10:56

Naiset Pörssiklubiin? EVVK

Pörssimaailma kaipaa imagonsa kohennusta tasa-arvoisempaan suuntaan. Karhunpalvelus asialle tehdään, jos keskustelu juuttuu pelkästään Pörssiklubin jäsenyyden ympärille.