Pienet kunnat houkuttelevat uusia asukkaita suurista kaupungeista, ja meno kuulostaa jo melkoisilta markkinoilta: Lopelta saa tontin tonnilla, mutta naapurikunnassa Janakkalassa pistetään kylpytynnyri kaupan päälle. Pyhtäällä rakennetaan hyvää vauhtia lentoyhteyksiä pääkaupunkiseudulle. Yksi ydinviesti pikkukuntien markkinointia yhdistää: ne muistuttavat olevansa lähellä pääkaupunkiseutua.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön