Santtu Kottila, 32, on aloittanut kotimaisen markkinointiteknologiayrityksen Interactive Adsin markkinoinnista vastaavana johtajana.

MarkkinointiKollektiivin perustajana tunnettu Kottila työskenteli aiemmin Sanomilla useissa erilaisissa markkinoinnin ja tuotekehityksen tehtävissä vuodesta 2010 alkaen. Viimeisimpänä Kottila vastasi Sanoman luovan yksikön vetämisestä.

Kottila vastaa Interactive Adsin markkinoinnista ja jälleenmyyjäverkostosta. Kasvun vauhdittaminen vaatii Kottilan mukaan ennen kaikkea markkinointia.

"Koska olen itse puhunut monissa yhteyksissä suomalaisen markkinointiosaamisen kansainvälisen kilpailukyvyn puolesta, niin tuntui mahdottomalta olla tarttumatta tähän haasteeseen, jossa viedään kotimaista markkinointiosaamista teknologian muodossa maailmalle”, Kottila kertoo tiedotteessa.

Interactive Ads on kotimainen liidien generointiin keskittyvä markkinointiteknologiayritys, joka on perustettu vuonna 2018.