Tapahtumat

M&M 8.3.2016 10:10

Markkinointiviestinnän viikko muuttuu ja muuttaa

Juho Kuva
MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Markkinoinnin viikko järjestetään syyskuussa Helsingin Messukeskuksessa.

Markkinointiviestinnän viikko uudistuu. Nimi vaihtuu Markkinoinnin viikoksi ja tapahtuma muuttaa Wanhasta Satamasta Messukeskukseen Pasilaan.

Nimenmuutoksen taustalla on se, että tapahtuma haluaa painottua aiempaa enemmän strategiseen markkinointiin. Tapahtuman ohjelmassa käsitellään markkinointia sekä viestintää laaja-alaisena osana kaikkea organisaation toimintaa.

"Mainonnasta, viestinnästä ja kaikesta kommunikaatiosta on tullut entistä strategisempaa organisaatioiden tavoitteiden saavuttamisen kannalta. Haluamme myös tässä tapahtumassa tuoda esille kaikkea kommunikaatioita, jota yrityksessä on - ei vain sitä, jota markkinointi- tai viestintäosastolla tehdään", toimitusjohtaja Tarja Virmala Markkinoinnin, Teknologian ja Luovuuden Liitto MTL:stä sanoo tiedotteessa.

Markkinoinnin viikko järjestetään tänä vuonna 20.-21. syyskuuta.

"Messukeskuksessa Markkinoinnin viikolla on tilaa kasvaa, ja puitteet ja palvelut ovat Suomen ykkösluokkaa", myyntiryhmäpäällikkö Anna Suominen Messukeskuksesta sanoo.

Markkinoinnin viikko toteutetaan MTL:n ja Helsingin Messujen yhteistyönä. Ohjelma julkistetaan myöhemmin keväällä.