Kasvomaskisuositukset ja koronavirusepidemian toinen aalto ovat saaneet yritykset tilaamaan kasvomaskeja henkilökuntansa suojaksi, mutta niistä on tulossa myös brändiviestinnän väline. Antimikrobisia työvaatteita valmistavan Medanta Oy:n toimitusjohtaja Anu Kivelä sanoo, että brändättyjen maskien kysyntä on ollut hurjaa viime viikkoina.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön