Matkahuolto perustaa ShopInShop-verkkopalvelun. Palvelu tarjoaa lisää näkyvyyttä ja uusia asiakaskontakteja verkkokauppialle. Kauppiaat voivat myös hyödyntää palvelua ensisijaisena jakelukanavanaan.

Käytännössä palvelu muistuttaa nettiin siirrettyä kauppaistavarataloa.

Palvelu lanseerataan helmikuun lopulla Verkkomarkkinointi & Verkkomainonta 2013 - messuilla.

Matkahuollon internetsivuilla vierailee kuukausittain yli miljoona eri kävijää. Kävijöitä tullaan ohjaamaan ShopInShopiin Matkahuollon etusivulta.

Matkahuolto käynnistää myös mittavan mainoskampanjan palvelun tueksi.

"Erityisesti pienille ja keskisuurille verkkokauppiaille markkinointi ja asiakkaiden tavoittaminen tuottavat haasteita. ShopInShop auttaa verkkokauppa-asiakkaitamme kasvattamaan digitaalista jalanjälkeään. Palvelumme tarjoaa hyvän lisämyyntikanavan vakiintuneille verkkokauppiaille ja tarjoaa pienemmille yrittäjille kiinnostavan jakelukanavan", kertoo Matkahuollon liiketoimintapäällikkö Juha Wallin.

ShopInShop-verkkopalvelu välittää tiedot sivujen kautta tulleista tilauksista suoraan verkkokauppiaalle.

Verkkokauppias saa ShopInShopista tarkat tilastot saamistaan klikkauksista ja tehdyistä tilauksista. ShopInShopin lisäksi verkkokauppias ei välttämättä tarvitse omaa erillistä palvelua. Palvelu voi toimia myös outlet-kanavana erilaisten tarjous- ja poistoerien myymiseen.

Matkahuolto huolehtii ShopInShopin kautta tehtyjen tilausten kuljettamisesta, myös mahdollisten palautusten osalta.

Palveluun pääset tästä.