Toimistot

M&M 27.10.2016 14:32 päivitetty 28.10.2016 14:40

Mcare valitsi Hopkinsin vauhdittamaan laajentumista

Handout

Suomessa ja Ruotsissa toimiva Apple-huoltoyritys aikoo viisinkertaistaa liikevaihtonsa seuraavien kolmen vuoden aikana.

Suomessa toimiva Apple-huoltoyritys Mcare on valinnut Hopkins Oy:n digimarkkinoinnin kumppanikseen Pohjoismaissa.

Mcaren toimitusjohtaja Joel Mansneruksen mukaan tänä vuonna perustettu Hopkins toi jo tarjousvaiheessa pöytään pidemmän tähtäimen näkemystä digitaaliseen markkinointiin. Valinnassa oli mukana useita toimistoja.

"Kasvatamme toimipisteidemme määrän lähitulevaisuudessa nykyisestä Ruotsin neljästä toimipisteestä yli kymmeneen toimipisteeseen ja pääsemme näin lähelle asiakkaitamme myös Ruotsin puolella. Laajenemista aiotaan jatkaa myöhemmin myös muihin Pohjoismaihin", Mansnerus sanoo.

Tiedotteen mukaan markkinointiyhteistyön tavoitteena on viisinkertaistaa Mcaren liikevaihto seuraavien kolmen vuoden aikana. Vuonna 2014 Mcaren liikevaihto nousi 2,9 miljoonaan euroon ja vuonna 2015 liikevaihtoa kertyi jo 5,8 miljoonaa euroa.

Mcarella on yhteensä kahdeksan toimipistettä Suomessa ja Ruotsissa. Mcarella on myös oikeus käyttää Applen tavaramerkkiä digimainonnassaan.

"Laadukas palvelu ja erikoistuminen Apple-tuotteisiin ovat otollinen perusta myös digimarkkinoinnille", Hopkinsin toimitusjohtaja Aki Abe toteaa.

Mcaren digimarkkinointia kehittävät Aben lisäksi Arttu Raittila ja Mikko Piippo.

Artikkeliin lisätty Mcaren vuoden 2015 liikevaihto 28.10.2016 kello 14.40.