M arkkinointi&Mainonta tekee vuosittain katsauk­sen mediayhtiöiden välisiin voimasuhteisiin. Nyt on sen aika. Selvityksessä näkyy samanlainen vire kuin hiljattain lehdessämme julkaistussa Brändien arvostus -tutkimuksessa. Samat vahvat suorittajat pitävät kiinni kärkipaikoista, ja vaikka toimitus odottaa suuria uutisia, vuoden syklillä niitä ei valtavasti tule.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön