Ulkomainonta

M&M 11.12.2014 10:49 päivitetty 4.2.2016 10:49

Mediateko panostaa isosti digitaalisiin ulkoscreeneihin

Colourbox

Useat suomalaiset hiihtokeskukset alkavat mainostaa tuotteitaan digiscreeneillä helmikuun alussa.

Mediamainontayritys Mediateko investoi yhdessä hiihtokeskuksien kanssa uudet digitaaliset ulkoscreenit hiihtokeskuksiin ympäri Suomen.

Digiscreenit asennetaan paikoilleen helmikuun alussa Leville, Ylläkselle, Tahkolle, Sappeelle, Himokselle, Ounasvaaralle ja Talma Ski:n.

"Tämä on Mediateolle tilikauden merkittävin investointi, mutta uskomme konseptiimme", sanoo Mediateon toimitusjohtaja Teemu Kontkanen tiedotteessa.

Hän kertoo, että talven jälkeen osassa hiihtokeskuksista screenejä voi hyödyntää myös kesäaikaan. Tuolloin ne siirretään lähellä rinteitä sijaitseville golfkentille.

Screeneillä keskukset viestivät omista tuotteistaan ja palveluistaan.

Kodin ulkopuoliseen mediamainontaan erikoistunut Mediateko työllistää yhteensä seitsemän henkilöä Kuopiossa ja Helsingissä.