Tempaukset

M&M 7.12.2017 09:22 päivitetty 7.12.2017 09:24

Metsäkoneilla soitettu Finlandia-hymni keräsi 100 000 katselukertaa 32 tunnissa – nyt Nesteen lahjoituspotti kasvaa

Kuvakaappaus YouTubesta
Videon tekoon tarvittiin yli 300 videoklippiä ja melkein 1 000 audioklippiä sekä kolme metsäkonetta.

Nesteen aiemmin lupaama summa 20 000 euron lahjoistussumma kasvoi 40 000 euroon.

Neste ja Ponsse julkaisivat maanantaina suomalaisen työn ja Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden kunniaksi kampanjavideon, jolla Jean Sibeliuksen säveltämä Finlandia-hymni soi metsäkoneilla soitettuna.

Sovitus, Finlandia by Forest Machines - a Tribute to Finnish Work, pääsi katselutavoitteeseensa 32 tunnissa. 100 000 katselukerran rajan ylittymisen johdosta Neste haluaa nyt laajentaa kampanjaansa, jolla se tukee suomalaista työtä konkreettisilla teoilla. Neste on kertonut lahjoittavansa työttömille työnhakijoille polttoainetta työhaastattelujen ja keikkatyön helpottamiseksi.

Finlandia by Forest Machines -kampanja on käynnissä vuoden 2017 loppuun asti. Jokainen saavutetun 100 000 jälkeinen katselukerta kerryttää lahjoituspottia aina 40 000 euroon asti.

Nesteen aiemmin lupaama summa 20 000 euroa on jo saavutettu. Työttömien keskusjärjestö ry on kampanjan virallinen kumppani, ja kampanjan lahjoitus tehdään yhdessä järjestön kanssa tammikuussa 2018.

"Suomalainen työ ja videolta välittyvä ylpeys sen tekemisestä ovat selvästi teemoja, jotka monet kokevat tärkeiksi. Siksi haluamme korottaa kampanjan panoksia ja haastaa siihen mukaan myös muita yrityksiä ja järjestöjä lahjoittamaan rahaa työttömien tukemiseen. Tavoitteenamme on ainakin kaksinkertaistaa lahjoituspotti, mikäli videon katselukerroissa päästään miljoonaan. Lisäksi tavoitteenamme on, että kampanjan kautta pystyisimme mahdollistamaan työn tekemisen mahdollisimman usealle”, kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen tiedotteessa.

Brändit

23.02.2018 13:39

Nokia nousee tuhkasta: Brändiarvo kasvoi 71 prosenttia

Tuore raportti julistaa Nokian maailman nopeiten kasvavaksi brändiksi teleliikenteen infrastruktuuriin erikoistuneissa yrityksissä. Elisa ja DNA ylsivät 300 arvokkaimman teleoperaattoribrändin joukkoon.

Kommentti

23.02.2018 09:52

Toimisto, mitä oikein teet?

Jos potentiaaliset asiakkaat eivät tiedä, mitä ne markkinointi-, viestintä-, media- tai digitoimistolta voivat ostaa, heistä ei koskaan tule asiakkaita.