Myynti

M&M 1.4.2016 13:57

Mielensäpahoittaja menee metsään Lahti 2017 -kisoissa

Saara Koho
Salpausselän kisat

Tuomas Kyrön luoma hahmo on Lahden MM-kisojen ensimmäisen tuotteistetun kisakatsomon päätähti.

Mielensäpahoittaja saa oman metsäkatsomon Lahdessa ensi vuonna järjestettäviin hiihtolajien MM-kisoihin.

Kirjailija Tuomas Kyrön luomalle hahmolle rakennetaan Lahden MM-kisojen ensimmäinen tuotteistettu katsomo.

Mielensäpahoittajan kisakatsomo tarjoaa perinteisen tyylin hiihtotunnelmaa: mustikkakeittoa, nuotiokahvit, väliaikataulut ja legendaarisia vieraita. Itse Mielensäpahoittaja on paikalla kertomassa kuinka voitto ja tappio täytyy osata kantaa.

Katsomo sijaitsee metsän siimeksessä.

"Halu seurata hiihtokisoja metsän keskellä on noussut vahvasti esiin yleisölle tekemissämme tutkimuksissa. Metsäkatsomojen määrää ja niiden palveluja tullaankin lisäämään ensi vuoden MM-kisoihin", Lahti 2017 -kisojen myyntijohtaja Mikko Saarinen kertoo tiedotteessa.

Oman katsomon lisäksi Mielensäpahoittaja virittelee hiihtokisatunnelmaa myös uuden kirjan kautta. Tuomas Kyrön kirjoittama Mielensäpahoittajan hiihtokirja ilmestyy marraskuussa ja jaetaan myös jokaiselle Mielensäpahoittaja-katsomoon lipun ostaneelle tapahtumassa.

"Hiihtäjän tarkoitus on mennä metsään. Ja metsästäkin eteenpäin, järven jäille, vieraille maille. Metsästä palatessaan hänellä on oltava jotain tarpeellista mukanaan. Karhu, emäntä, uusia tietoja ja taitoja, mausteita taikka harvinaisesta turkiksesta tehty hattu. Kilpahiihdossa metsään menneen hiihtäjän pitää tulla takaisin kultamitalin kanssa. Vähintään on tehtävä talven paras hiihto." - Mielensäpahoittajan hiihtokirja.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kampanjacheck

17.07.2019 08:12

Helsingin Sanomien viesti Trumpille ja Putinille levisi maailmalle vuosi sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump ja Venäjän presidentti Vladimir Putin tapasivat Helsingissä vuosi sitten. Helsingin Sanomien ja TBWA\Helsingin kampanja Welcome to the Land of Free Press on sen jälkeen kerännyt mainetta ja palkintoja. M&M julkaisee nyt verkossa kampanjan taustoista kertovan juttunsa viime elokuulta.