Entinen Formula 1 -kuljettaja Mika Häkkinen on peliyhtiö Unibet in uusi globaali brändilähettiläs.

Häkkinen on työskennellyt jo aktiiviuransa aikana useiden kansainvälisten huippubrändien kanssa.

"Olen aina valinnut yhteistyökumppanini erittäin tarkasti: Johnnie Walker, UBS, Nokian Renkaat ja tuoreimpana McLaren ovat kaikki alansa parhaita toimijoita. Nyt halusin löytää nopeasti kehittyvältä pelialalta vastuullisen kumppanin, ja Unibet on luonnollinen valinta", Häkkinen kommentoi yhteistyötä.

Häkkinen tuottaa osana yhteistyötä formulasisältöjä yksinoikeudella Unibetille. Häkkinen isännöi yhtiön asiakkaita myös F1-maailman ja moottoriurheilun kulisseissa.

"Olen saanut tehdä kumppaneideni kanssa paljon upeita juttuja ja nähnyt läheltä, miten digitaaliset kanavat ja sisällöt muuttavat asiakaskokemusta. Haluan olla tässä kehityksessä mukana. Avasin juuri sosiaalisen median kanavat, ja olen niiden mahdollisuuksista todella innoissani. Formuloiden osalta mediassa on runsaasti hyvää sisältöä, mutta on edelleen paljon sellaisia juttuja, mitä katsojat eivät näe tai tiedä. Olen nähnyt formulamaailman ajajan, neuvonantajan ja tallin jäsenen silmin, ja nyt haluan päästää Unibetin kanssa myös fanit sisäpiiriin", Häkkinen jatkaa.

Kumppaneiden tähtäimessä on pitkäaikainen yhteistyö.

"Formula 1 on maailman seuratuimpia urheilulajeja. Unibetilla on asiakkaita yli sadassa maassa, ja on mahtavaa saada Mika Häkkisen kaltainen kansainvälinen tähti osaksi Team Unibetia", Kindred Group in Suomen GM Antti Tikka toteaa.

Viikonloppuna starttaava F1-kausi on suomalaisittain mielenkiintoisin pitkään aikaan Valtteri Bottaksen siirryttyä Mercedeksen pilttuuseen. Myös sääntöuudistukset tuovat sarjaan uutta väriä.

"Kuten kaikki tietävät, tulevan F1-kauden avainsana on muutos. Ja se on erittäin hyvä juttu, sillä lajin suunta on ollut hieman hukassa viime vuosina. Kun vierailin Barcelonan testeissä, autot näyttivät paitsi nopeilta, myös aivan upeilta. Siltä, miltä F1-autojen pitääkin näyttää", Häkkinen sanoo.

Lähde: Kauppalehti