”Ehdottomasti kuuntelu ja siihen yhdistettävä yhteenvetojen tekeminen eli sen tarkentaminen, mitä se toinen ihminen tarkoitti. Aivan liikaa ei olla aktiivisen kuuntelun moodissa, vaan kuunnellaan siksi, että saadaan joku täky, johon voidaan tarttua. Jos ihan aidosti kuunneltaisiin toista ihmistä, hänen ajatuksiaan, huoliaan ja tunteitaan, päästäisiin paljon syvempiin keskusteluihin ja ymmärtämään paremmin, mitkä ovat ne elementit, miten voitaisiin tulevaisuudessa lähteä yhdessä eteenpäin.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön