Puhdistamo oli jo jonkin aikaa pohtinut markkinointikampanjaa kombucha-juomilleen ja etsi itselleen sopivaa hahmoa, kun firman partneri, entinen myynti- ja markkinointijohtaja Joni Inkinen näki Gabrielin aamu-tv:ssä tekemässä smoothieta ja ajatteli, että tämä voisi sopia heidän imagoonsa. Gabrielista toivottiin vaikuttajaa, jonka sanoma vetoaisi erityisesti nuoriin aikuisiin.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön