Yrityskaupat

Jani Niipola 23.8.2018 08:14 päivitetty 23.8.2018 09:47

Miltton ostaa Cassiuksen

Cassius
Cassiuksen ja Miltton Creativen pääjehut uskovat luovuuteen ja yhdistävät voimansa. Kuvassa Erkko Mannila, Jarkko Konttinen, Teppo Juuvinmaa, Eija Anteroinen, Maria Kuorikoski, Elina Niemistö, Sampo Axelsson, Eeva Aaltonen ja Mikko Hakkarainen.

Intohimotoimisto Cassius yhdistyy Miltton Creativeen.

Syksy alkaa ryminällä suomalaisella markkinointialalla. Luovuudestaan usein palkittu markkinointitoimisto eli intohimotoimisto Cassius siirtyy liiketoimintakaupalla osaksi Milttonia 1. syyskuuta.

Milttonilla ollaan kaupasta innoissaan.

"Tämä on kaikille osapuolille hieno mahdollisuus: asiakkaat saavat entistä parempaa palvelua ja henkilöstö uusia mahdollisuuksia kehittyä. Luovuuden merkitys niin liiketoiminnan ajurina kuin sisäisen toimintakulttuurin voimavarana on valtava", kertoo Miltton Creativen toimitusjohtaja Jarkko Konttinen tiedotteessa.

Konttisen mukaan yhdistymisen kuvioita on hiottu keväästä lähtien.

"Haluamme asettaa tavoitteet korkealle tarjoamalla asiakkaillemme vahvaa luovaa näkemystä tulokselliseen markkinoinnin tekemiseen yhdistettynä”, hän jatkaa.

Intohimotoimisto-etuliitteellä esiteltävä Cassius tunnetaan vahvana tarinankertojana ja toimiston perustajien intohimoalueena on ollut erityisesti urheilu, kuten toimiston nimikin vihjaa. Cassius on palkittu muun muassa HJK:lle tehdystä markkinoinnista.

Cassiuksen perustaja Erkko Mannila odottaa tulevaisuudelta ilmiöiden luomista ja yllättäviäkin avauksia.

“Perustimme Cassiuksen viisi vuotta sitten toteuttaaksemme intohimoamme tarinankerrontaan, luovaan suunniteluun ja ideointiin. Olimme monessa suhteessa ehkä naiivin idealistisia, mutta aina tinkimättömiä", Mannila sanoo.

"Saimme tehdä töitä loistavien, meihin uskovien asiakkaiden kanssa, joiden kanssa pääsemme jatkamaan matkaa nyt yhdessä Milttonin osaajien kanssa. Tuli ei ole sammunut ja odotan innolla, mitä saamme aikaan yhdistämällä luovan iskukykymme Miltton Creativen ja koko Miltton-ryhmän osaamiseen”, toteaa Miltton Creativen luovaksi johtajaksi siirtyvä Mannila.

Miltton Creativessa uusi porukka otetaan innolla vastaan.

"Tehtävänämme on toimia ajankuvan tulkkina asiakkaillemme ja kumppaneillemme sekä yhdistää se luovasti liiketoiminnan kehittämiseen. Tarkastelemme maailmaa tämän päivän ihmisen linssein: meidän tulee ymmärtää ja tulkata populaarikulttuuria, yhteiskunnallisia murroksia sekä muuttuvaa kulutuskäyttäytymistä”, kertoo Miltton Creativen luova johtaja Mikko Hakkarainen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö