Palkinnot

M&M 31.10.2014 16:00 päivitetty 4.2.2016 10:47

Milttonin Mathias Järnström palkittiin Mainonnan Monitaholla

Juho Kuva
Mathias Järnström

"Järnströmin yritys on rakentanut uusia ratkaisuja vielä kehittymättömille markkinointiviestinnän osa-alueille, kuten vaikuttajaviestintään, sijoittajaviestintään ja yhteiskuntasuhdeviestintään", sanoo MAT-säätiön puheenjohtaja Pasi Myllymaa.

Vuoden 2014 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saa Miltton Groupin perustaja ja toimitusjohtaja Mathias Järnström.

Tärkeimpänä palkinnon myöntämisen kriteerinä on toimiminen alan kehityksen hyväksi.

"Järnströmin yritys on rakentanut uusia ratkaisuja vielä kehittymättömille markkinointiviestinnän osa-alueille, kuten vaikuttajaviestintään, sijoittajaviestintään ja yhteiskuntasuhdeviestintään", sanoo MAT-säätiön puheenjohtaja Pasi Myllymaa tiedotteessa.

Mainonnan Monitaho on jaettu vuodesta 1967 lähtien henkilölle, joka on toiminut esimerkillisesti ja menestyksekkäästi markkinointiviestinnän alalla ja edistänyt markkinointiviestinnän keinoja.

Järnströmin perustama Miltton Group on suomalainen viestintätoimistoryhmä, johon kuuluvat tytäryhtiöt Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks ja Miltton Creative.

Mainonnan Monitahon valinta tehtiin tänä vuonna kaksivaiheisesti: MAT-säätiö sekä Kauppalehden toimitus ja markkinointi valitsivat kymmenen ehdokasta, joista Kauppalehden lukijat valitsivat tunnustuksen saajan verkkoäänestyksellä.

Järnström sai lukijaäänistä lähes neljänneksen, tiedotteessa kerrotaan. Mainonnan Monitaho julkistettiin perjantaina Effie Awards -palkintotilaisuudessa.

MAT-säätiö jakoi myös 5000 euron stipendin, jonka kohteen Järnström päätti Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajana. Stipendin saa viestinnän ammattilaisten ProCom.