Minna Andersson on nimitetty 4. toukokuuta alkaen Head of TV, radio & events -rooliin vastaamaan Sanoman TV:n, radion ja tapahtumien mainosratkaisuista ja kaupallistamisesta. Andersson siirtyy Sanomalle Dentsu Aegis Networkista Media Directorin tehtävästä, jossa hän vetänyt muun muassa broadcast- ja digitiimejä. Hänellä on lisäksi vahva tausta TV-, radio-, video- ja elokuvamainonnan suunnittelusta ja ostamisesta sekä tapahtuma-alalta tapahtumatoimistossa työskentelystä. Tuore MBA-tutkinto tuo liiketoiminnan uudistamiseen ja johtamiseen päivitettyjä tietoja ja taitoja.

”Olen todella innoissani tästä upeasta mahdollisuudesta siirtyä Sanomalle, vaikka työpaikan vaihto osuukin hämmentävään koronaviruksen aiheuttamaan tilanteeseen. On ilo päästä osaksi Sanoman tarinaa ja mukaan tarjoamaan suomalaisille markkinoijille ratkaisuja heidän liiketoimintansa vahvistamiseksi ”, Minna Andersson sanoo tiedotteessa.

”Tärkein tehtävämme Sanoman B2B:ssa on auttaa suomalaisia markkinoijia. Tähän tehtävään Minna sopii hienosti vahvan kokemuksensa ja näkemyksensä ansiosta. Tarjoamme monikanavaiset viihdeilmiöt, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Minna pääsee kehittämään eteenpäin. Lisäksi Minna on mahtava tyyppi ja sopii varmasti joukkoomme”, kommentoi johtaja Karri Ahonen Sanoma Media Finlandin B2B-organisaatiosta.