Johtaminen

Laura Kukkonen 22.5.2018 11:08

Mirkku Kullberg jätti Kämp-hotellit

Satumaari Ventelä
Mirkku Kullberg kesällä 2016.

Kämp Collection Hotelsien markkinointijohtajana toiminut Mirkku Kullberg kertoo sähköpostiviestissään, että on aika hyvästellä.

Mirkku Kullberg on jättänyt Kämp-hotellien markkinointijohtajan pestin.

Kämp Collection Hotelsin toimitusjohtaja Laura Tarkka vahvistaa tiedon ja kertoo, että Kullbergin lähtö on ollut tiedossa jo vuodenvaihteesta.

"Kun Mirkku aloitti alkuvuonna 2016, sovimme että hän tulee meille täyspäiväisesti töihin sen sijaan, että toimisi konsulttina. Silloin puhe oli noin parin vuoden projektista, mutta emme tehneet määräaikaista työsopimusta, vaan sovimme että katsomme tilannetta uudestaan kun aika on", Tarkka kertoo M&M:lle.

Tarkan mukaan Kämp-hotelleihin tulee uusi markkinointijohtaja, mutta toimeen ei vielä ole valittu henkilöä. Lisäksi konsernin markkinointitoimia on jaettu hotellien kesken niin, että kaikissa hotelleissa on oma markkinointipäällikkö. Tarkka sanoo, että uusi markkinointijohtaja ei astu suoraan Kullbergin saappaisiin.

Kullberg aloitti Kämp Groupin markkinointijohtajana alkuvuodesta 2016. Hän toimi luovana johtajana konsernin tuoreen Hotel St. Georgen suunnittelussa ja sisustuksessa.

Kullbergin lähtö ilmenee Kullbergin automaattisesta sähköpostiviestistä:

"Kuluneet kaksi vuotta Kämp Collection Hotelsin maailmassa on mielenkiintoinen matka. Työni luovana johtajana Hotel St. Georgen konseptin kehitystyössä todellinen etuoikeus. Yhdessä tiimin ja eri alojen toimijoiden kanssa olemme rakentaneet jotain erityistä Helsingille, sen asukkaille ja kaupunkiin saapuville vieraille."

Hän jatkaa viestiään sanomalla, että on aika hyvästellä ja kiittää yhteistyöstä, tuesta sekä tekemisestä yhdessä.

Aiemmin Kullberg on työskennellyt Vitralla, Artekilla, Nansolla ja Grünsteinilla. Hän oli myös Mainonnan Monitaho -äänestyksen finalistiehdokkaana viime vuonna.

Tuolloin hän kertoi tavoitteenaan olevan tehdä "maailmanluokan mainemarkkinoinnin projekti".

"Yritysten yhteiskunnalliset roolit ovat tulevaisuudessa entistä isompia, siksi superprojekti jonkin filantropiasta aidosti kiinnostuneen yrityksen kanssa olisi mielenkiintoinen. Haluaisin nähdä, että kulttuuri, taide, sivistys ja filosofia ovat taas nuorten ulottuvilla. Uskon, että projekti liittyisi jotenkin koulutukseen. Kun nuoret oppivat katsomaan maailmaa valistuneemmin, silloin he myös kuluttavat valistuneemmin", Kullberg kertoi M&M:lle.

Kullberg ei toistaiseksi ole kommentoinut asiaa M&M:lle.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Yhteiskunta

23.08.2019 14:59

Kuntaliitto valitsi Milttonin

Suomen Kuntaliitto ry on valinnut Milttonin viestintä- ja markkinointipalvelujensa strategiseksi ja operatiiviseksi kumppaniksi.