Mirum Helsinki julkaisee osana rekrytointistrategiaansa kokonaan uuden brändin nimeltä Creative Essence. Creative Essence on parfyymi, jonka pääainesosa on mirumlaisten hiki.

Mirumin mukaan Creative Essence on ”ainutlaatuinen sekoitus uteliaisuutta, intohimoa ja hikeä, jotka on ennakkoluulottomasti yhdistelty pohjoismaisiin raaka-aineisiin ja designiin” ja se ”henkii monimuotoisuutta, kunnianhimoa ja luovaa kulttuuria, sillä jokaisella Mirum Helsingin työntekijällä on ollut mahdollisuus luovuttaa pisara hikeä uusien kollegoiden hurmaamiseksi”.

Creative Essence -tuoksua voi päästä haistelemaan jättämällä oman portfolionsa Mirumin rekrytointikampanjan verkkosivulle. Sopivimmille hakijoille on tiedossa näyte rajatusta Creative Essence -erästä. Tuoksu on samalla kutsu tutustua Helsingin mirumlaisiin.

Rekrytointikampanjan päämääränä on tavoittaa design- ja mainosmaailman luovimmat mielet kautta maailman ja houkutella heidät Suomeen.

”Haluamme Creative Essencen avulla ilmentää, kuinka omistautunut Mirum Helsinki on luovuuden ja luovien yksilöiden kehittämiselle. Tuoksu puhuttelee hyvin henkilökohtaisella tasolla ja vetoaa niihin, joiden uskomme kokevan kulttuurimme omakseen”, Mirum Helsingin chief experience officer Lili Ermezei kertoo tiedotteessa.

Toimiston luovaa osaamista halutaan vahvistaa entisestään kansainvälisen tason tekijöillä. Creative Essenceä luomassakin on ollut monikulttuurinen ammattilaisjoukko Helsingin toimiston kaikilta osaamisalueilta.

Parfyymin tarinaa tukee Iiris Heikan ohjaama brändifilmi.

Parfyymiin tarvittavan hien keräämiseksi mirumlaiset järjestivät useita erilaisia hikipajoja, joissa hiki saatiin pintaan muun muassa urheilemalla, tulista ruokaa syömällä ja infrapunasaunassa saunomalla. Hajuveden valmistuksesta vastasi Kseki, Atelier de parfum. Hien lisäksi parfyymissa tuoksuvat muun muassa katajanmarja, merisuola ja myski.

Mirum Helsinki määrittelee itsensä kokemustoimistoksi, joka rakentaa liiketoimintaa ja vaikuttavia brändejä digitaalisten, fyysisten ja sosiaalisten kokemusten kautta.

”Meille hiki edustaa luovuutta palavimmillaan: jännitystä, väristyksiä ja kohoavaa pulssia keskellä kiihkeintä luomisprosessia. Arvoihimme on aina kuulunut yhdistelmä rohkeutta ja luovuutta, joka kumpuaa monimuotoisesta osaamisesta ja kykenee synnyttämään jotain ennenkokematonta”, Ermezei sanoo.

Juttua muokattu kello 10:29: lisätty brändivideo.