Uudistukset

Kari Hänninen 12.7.2018 11:19

Mitsubishi tekee maailmanlaajuisen kasvojenpesun

Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi aikoo yhtenäistää brändi-ilmeensä koko maailmassa.

Mitsubishi Motors Corporation uudistaa noin 5 000 jälleenmyyntipisteen ulko- ja sisäilmeen.

Uudistus perustuu Mitsubishin uuteen brändiviestiin Drive your Ambition, joka lanseerattiin viime vuonna. Sen tarkoituksena on tarjota parempaa asiakaskokemusta laadukkaassa ympäristössä vahvistaen samalla Mitsubishin brändi-ilmettä.

Mitsubishin uusien jälleenmyyntipisteiden väri-ilmettä määrittävät musta, valkoinen, harmaa ja punainen. Yhtenäisellä ilmeellä halutaan varmistaa johdonmukainen asiakaskokemus.

”Brändimme kehittyy ja meidän on vastattava asiaan jokaisessa pisteessämme. Toteutamme uudistuksen sen varmistamiseksi, että asiakkaat voivat kokea Mitsubishin brändin yhtenäisenä kaikkialla maailmassa”, Mitsubishi Motorsin markkinoinnista ja myynnistä vastaava varapääjohtaja Guillaume Cartier sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

22.02.2019 11:44

Epäonnistumisen jalo taito

Tieteessä epäonnistunut koe on arkipäivää. Haluttuun lopputulokseen pääseminen edellyttää lähes aina vähintään yhtä päin seiniä mennyttä testiä. Tätä viisautta hyödyntävät myös modernit, menestyvät yritykset.