Lehto Asunnot valitsi sosiaalisen median sisältökumppanikseen NoBotin. Markkinointiyhteistyön tavoitteena on uudistaa erityisesti Instagram-sisältöjä sekä kasvattaa samalla yrityksen tunnettuutta erityisesti ensiasunnon ostajien keskuudessa.

“Aiemmin pääosin inhouse-toiminnoilla ylläpidetyn Instagram-markkinointimme sisällöt tulevat yhteistyön myötä monipuolistumaan. Uudistuva Lehto Asuntojen Instgramtili on kaikille asumisesta ja uuteen kotiin muuttamisesta kiinnostuneille viihdyttävää sekä informatiivista seurattavaa. Laadukkaammat sisällöt kasvattavat myös tilin seuraajamäärää ja siten yrityksemme tunnettuutta”, Lehto Asunnot Oy:n markkinointipäällikkö Maarit Alatalo kuvaa odotuksiaan yhteistyöstä tiedotteessa.

Tällä hetkellä @lehtohomes-kanavalla on noin 2 400 seuraajaa.

Yhteistyö pyrkii valjastamaan Instagramista strategisesti tärkeän ja kaupallisia toimintoja palvelevan sosiaalisen median kanavan, joka tarkoittaa pitkäjänteistä työtä aluksi tilin kasvattamisen suhteen. NoBotin puolen asiakasvastaava Suvi Kinnunen peräänkuuluttaa proaktiivista asennetta seurata asumisen ja sosiaalisen median vallitsevia trendejä, joita voidaan rohkeasti kokeilla erilaisissa sisältömuodoissa.

“Ulkoisena kumppanina keskitymme entistäkin vahvemmin kirkastamaan sitä, mitä Lehto Asunnot tarjoavat sekä palvelemaan ensiasunnon ostajien kohderyhmää, joka halutaan tavoittaa. Tuomme sosiaalisen median tekemiseen uusia keinoja sekä työkaluja, joiden avulla voidaan opettaa, tuoda lisäarvoa sekä inspiroida seuraajia samalla yhteisöä rakentaen. Yksi konkreettinen uudistus on luoda stories-puolelle selkeät konseptit, jotka palvelevat näitä strategisia tavoitteita”, sisältöstrategina työskentelevä Kinnunen summaa.