Verkkokauppa.com avaa nykyisen toimintansa oheen pelkästään suomalaisyrityksille omistetun sivuston syyskuussa. Verkkokauppa.fi kiinnosti, sillä sen alle omia tuotteitaan myytäväksi haki yli 150 suomalaisyritystä.

“Haun tulokset ylittivät odotuksemme täysin, kun mukaan haki yli 150 yritystä. Yrittäjien palaute oli selvää: digitaalinen myyntikanava on ollut monella mielessä, ja juuri tämänkaltaista tekoa kaivattiin vallitsevassa tilanteessa. Oli hienoa nähdä, että kotimaiset yritykset luottavat meihin, ja pääsemme nostamaan heidän tuotteitaan esille”, sanoo Verkkokauppa.comin toimitusjohtaja Panu Porkka tiedotteessa.

Finaaliin valitut 20 yritystä pitchaavat yritystään suorassa lähetyksessä Verkkokauppa.comin paneelille ja liveyleisölle verkon välityksellä. Hakutilaisuutta voi seurata Verkkokauppa.comin Facebookissa ja YouTube-kanavalla.

Haun kautta löytyneiden tuotteiden lisäksi sivustolle tuodaan Verkkokauppa.comin jo valikoimasta löytyvät kotimaiset tuotteet ja valikoiman laajentamista jatketaan aktiivisesti.

Verkkokauppa.comin kävijämäärät kasvoivat lähes 20 prosenttia tammi-heinäkuussa. Yhtiö uskoo monen siirtäneen osan asioinnistaan verkkoon pysyvästi kuluneen kevään kokeilujen rohkaisemana.

Tämän viikon torstaina kello 14 alkavan pitchaustilaisuuden juontaa Jussi Heikelä.

“Luvassa on historiallinen tapahtuma, kun teemme yleisön edessä päätökset siitä, mitkä yritykset ovat mukana Verkkokauppa.fi:ssä. Kotimaiset tuoteinnovaatiot kulkevat tällä hetkellä kovalla tasolla ja olemme todella innoissamme, että saamme niitä kohta lisää valikoimaamme”, Porkka hehkuttaa.

Verkkokauppa.com vastaa kotimaisuustrendiin –.fi-kauppa myy vain suomalaisia tuotteita