Seitsemäntoistavuotiaana kontulalainen Sami Thessman tatuoi kämmeneensä kuvioita. Ei niissä sen enempää merkitystä ollut, mutta Thessman oli kiinnostunut kuvallisesta taiteesta. Tatuointien lisäksi hän piirsi ja maalasi öljyillä sekä hiilillä. Äiti pelkäsi pojan joutuvan vielä mainosalalle, joka 1980-luvulla tarkoitti irrallista elämää ja todennäköistä päihdeongelmaa.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön