Palvelumuotoilu

M&M 8.5.2015 08:51 päivitetty 4.2.2016 09:36

Motonet kehitti pikapalvelun autoilijoille

Colourbox

Motomaateissa tarjotaan auton tarkistus- ja testauspalvelua. Palvelupisteellä saa myös vaihdatettua Motonetistä ostetut tarvikkeet.

Autotarvikkeiden, työkalujen sekä kodin ja vapaa-ajantuotteiden liikeketju Motonet on kehittänyt tavaratalojensa yhteyteen Motomaatti-palvelupisteitä, joissa autoilijat voivat hoitaa kulkupelin pienet tarkistukset ja tarvikevaihdot.

Palvelupisteellä voi esimerkiksi vaihdattaa auton tuulilasinpyyhkijöiden sulat, saada rengaspaineet kohdilleen tai testauttaa akun toimivuuden.

Palvelu toimii niin, että asiakas ostaa Motonetista tarvitsemansa tuotteen ja ajaa autonsa sen jälkeen Motomaattiin, jossa tarvikevaihto suoritetaan. Järjestelmätestaus tai renkaiden ilmanpaineen tarkistus tapahtuu ajamalla suoraan palvelupisteelle.

Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2014 -tutkimuksen mukaan Motonet oli viime vuonna Suomen arvostetuin halpahallibrändi. Tutkimuksessa selvitettiin 1008 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.