Yrityskaupat

M&M 3.7.2017 12:51

Motonet laajentaa tuotevalikoimaansa Erätukun konkurssipesän brändeillä

Motonet
Motonet kertoo kehittäneensä metsästys- ja erätuotevalikoimaa harkiten.

Broman Group -konserniin kuuluva Motonet on ostanut Erätukku Oy:n konkurssipesästä JahtiJakt ja Woodlander -tavaramerkit ja tuotevalikoimien oikeudet.

Kyseisten tuotemerkkien lisäksi kauppaan sisältyi OTSO-asekaappien tuotemerkki ja edustus.

"Olemme kehittäneet metsästys- ja erätuotevalikoimaamme harkiten, ja nyt päätimme ottaa asiassa ison harppauksen eteenpäin", kertoo Motonetin toimitusjohtaja Antti Tiitola.

Tiitolan mukaan JahtiJakt on ollut pitkään metsästysvaatteiden markkinajohtaja Suomessa. Woodlander-valikoimasta löytyy lpuolestaan vaatteita ja tuotteita eränkäyntiin ja vapaa-aikaan.

"Olemme iloisia voidessamme lisätä kyseiset tuotteet tulevaisuudessa valikoimiimme", Tiitola kertoo tiedotteessa.

Uudet brändit tulevat Tiitolan mukaan myyntiin Motonet-myymälöihin ensi vuoden aikana.

"Sertifioidut OTSO-asekaapit saamme myymälöihimme todennäköisesti jo tänä vuonna", Tiitola jatkaa.