Markkinointi

Aleksi Ylä-Anttila 4.12. 14:59

Motonetista Palloliiton pääyhteistyökumppani

Colourbox

Muun muassa autovaraosien ja -tarvikkeiden myyntiin erikoistunut Motonet ja Suomen Palloliitto ovat solmineet nelivuotisen yhteistyösopimuksen.

Nyt solmitun yhteistyösopimuksen myötä Motonetista tulee yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista.

Sopimuksen myötä Motonet on vahvasti mukana myös tiistaina 4.12. julkistetussa Sukupolvien Unelma -hankkeessa, joka tähtää suomalaisen jalkapallon menestyksen ja olosuhteitten parantamiseen kaikilla tasoilla.

Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola kertoo, että yritys haluaa olla mukana tukemassa suomalaista jalkapalloa kokonaisuutena ja erityisesti parantaa harrastusmahdollisuuksia juniori- ja ruohonjuuritasolla.

"Tavoitteenamme on auttaa olosuhteiden ja toiminnan kehittämisessä niin, että kynnys jalkapallon harrastamiseen olisi mahdollisimman matala", Tiitola kommentoi tiedotteessa.

Palloliiton puolelta yhteistyön alkamista tervehditään ilolla. Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis kertoo, että Motonetin innostus ja yrityksen tavoite inspiroida ihmisiä liikunnallisten ja terveiden elämäntapojen pariin välittyivät jo yhteistyöneuvottelujen alkuvaiheessa. Tältä pohjalta yhteistyöhön ryhtyminen oli luontevaa.

"Olemme todella tyytyväisiä tästä sopimuksesta ja uskomme yhteistyön osoittautuvan erittäin hedelmälliseksi molempien osapuolien kannalta", Mikko Varis toteaa.

Motonet teki tilikaudella 2017 noin 299 miljoonan euron liikevaihdon ja 37,5 miljoonaa euroa liikevoittoa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Brändien arvostus 2018

11.12.2018 08:02

Suomalaiset arvostavat Iskua ja Askoa

Myös huonekaluliikebrändien arvostusta selvittänyt M&M:n ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2018 -tutkimus julkaistiin lokakuussa.