Kilpailut

Laura Kukkonen 16.2. 10:43

MTL uudistaa viestintäkilpailunsa

Petteri Paalasmaa
Netprofile Finlandin partneri Christina Forsgård.

MTL Communications Awards -viestintäkilpailu uudistuu ja vaihtaa nimensä Finnish Comms Awardsiksi.

MTL kertoo, että Finnish Comms Awards -kisan viestintätöiden arvioinnissa painottuvat jatkossa erityisesti asiakkaan ja viestintätoimiston yhteistyö, asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä pitkäjänteinen toiminta kumppaneina.

Uudistuneen kilpailun päätuomariksi on kutsuttu Netprofile Finlandin Christina Forsgård, joka on myös johtanut kilpailun kehitystyön tehnyttä työryhmää. Hän muistuttaa, että tärkeintä viestintätyön onnistumisessa ei ole se, keneltä mikäkin idea on tullut. Onnistunut viestintätyö toteutuu yhdessä erilaisten tehtävien ja roolien kesken.

"Haluamme kiinnittää huomiota asiakaskokemukseen, tuoda nyanssit esiin ja antaa tunnustusta koko joukkueelle", Forsgård sanoo tiedotteessa.

MTL järjestää kilpailun tänä vuonna seitsemännen kerran. Forsgård oli MTL Viestintätoimistojen puheenjohtajana luomassa ja perustamassa ensimmäistä MTL Communications Awards -kilpailua vuonna 2011.

Nimen lisäksi kilpailun kategoriat muuttuvat. Kategoriavoittajien lisäksi palkinnon saavat vuoden viestintätyö, vuoden viestintätoimisto ja paras pitchaaja. Uusina palkintoina ovat vuoden spokesperson asiakasorganisaatiosta ja vuoden viestintäkonsultti.

Viime vuonna vuoden viestintätekona palkittiin Viestintä Oy Drumin ja rakennusyhtiö Firan kahden viikon putkiremontti.

Tavallisesti kisaan on saapunut noin 50-90 erilaista asiakkaan kanssa tehtyä viestintätyötä.

Kilpailu avataan maanantaina 19. helmikuuta ja voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -tilaisuudessa 14. kesäkuuta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö