Uudistettu kanavailme näkyy Valve Groupin julkaiseman tiedotteen mukaan MTV3-kanavalla televisiossa sekä muissa kanavissa erilaisten tunnisteiden muodossa.

Näihin tunnuksiin kuuluvat esimerkiksi kanavamenut, jatkuu-tunnukset sekä erilaiset graafiset elementit. Elementit sitovat kanavalla esitettävät ohjelmatrailerit sekä promovideot kanavabrändin kanssa yhdeksi kokonaisuudeksi.

Uuden ilmeen taustalla on jo muutama sitten alkaneelle sarjalle "Tähtien koti", "Vain yksi otto" ja "Koko ilta kotimaista". Uuden konseptin tarkoituksena on nostaa myös kameran toisella puolella toimivia tv-alan ammattilaisia huomion kohteeksi.

Edellinen "Koko ilta kotimaista" -konsepti haluttiin uudistaa uudeksi kolmen vuoden konseptiksi.

"Tuotantojen taustalla on valtava koneisto kotimaista työvoimaa. Heidän työtään ei useinkaan nähdä ruudussa kuin vilahdukselta, mutta työllistävä vaikutus on valtava. Olemme lopputulokseen äärimmäisen tyytyväisiä, ja jatkamme ilmeen freesaamista pitkin kesää ja syksyä", toteaa MTV:n markkinointi- ja viestintäpäällikkö Jenna Vaartimo.

Uuden kanavailmeen konseptin suunnittelusta vastasivat Jotti Taival, Kimmo Korhonen, Matti Lehti ja MTV:lta Virpi Kunttu, Natalie Nsubuga sekä Jenna Vaartimo.

"Kesän aikana ilme leviää myös MTV3:n some-kanaviin ja ohjelmien lanseerauskampanjoiden myötä kaduille ja lehtiin. Upeaa, että pääsimme vetämään näin kattavan projektin", sanoo Wake Dynamite n asiakkuuspäällikkö Mikael Kawamura.