"En usko, että tappavat. Kilpailu kuitenkin kiristyy. Isot suoratoistopalvelujätit, kuten Netflix, pystyvät satsaamaan tuotantoihin valtavia summia. Nämä palvelut tekevät kiinnostavinta draamaa, dokumenttia ja muita ohjelmia. Se asettaa todella kovan kilpailutilanteen suomalaiselle kaupalliselle televisiolle. Kukaan muu ei kuitenkaan tee suomeksi draamaa, uutisia ja muita kiinnostavia sisältöjä. Siksi uskon, että kaupallinen televisio Suomessa aina säilyy."

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön