Hyvän maun rajat

Irmeli Salo 9.4.2010 15:15 päivitetty 4.2.2016 09:52

Muovivagina hätkäytti Metrossa

Ruotsissa ilmestyvän Metro-lehden lukijat hieraisivat silmiään: seksileluja myyvä Fleshlight mainostaa muovivaginaa.

Ruotsissa ilmestyvän Metro-lehden lukijat hieraisivat silmiään: seksileluja myyvä Fleshlight mainostaa muovivaginaa.

Yhtiön mukaan mainoksessa ei ole mikä tahansa pumpattava barbara, vaan treenauslaite, joka lisää käyttäjiensä suorituskykyä eli siis antaa - no, lisää munaa.

Tuotteen nimi on Stu, joka tulee sanoista Stamina Training Unit.

Mainosteksti lupaa, että jos tuotteen käyttäjä kestää Stun sisällä 10 minuuttia, käyttäjä kestää 20 minuuttia kenen muun kanssa tahansa.

Mainoksen kuvassa on kaunis, vähäpukeinen nuori nainen ja itse Stu, joka näyttää vaaleanpunaisella muovilla täytetyltä jäätelötötteröltä.

Stu-mainoksesta uutisoi mainonnan erikoislehti Resumé verkkosivuillaan viime perjantaina.

Asiasta haastateltu Metro-lehden päätoimittaja Per Gunne sanoi, ettei lehden lukijoilta ollut tullut palautetta.

Gunnen mukaan lehti julkaisee muun muassa apteekkien ilmoituksia, joissa apteekit mainostavat muiden tuotteiden ohella myös seksivälinetarjontaansa. Gunne kuitenkin myöntää, ettei itse olisi hyväksynyt mainosta lehteen, jos olisi etukäteen tiennyt sen tulosta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö