Vuoden tapaus markkinointialan kilpailuissa on ehdottomasti ollut Burger Kingin helmikuussa ulos ajama kampanja Moldy Whopper. Siinä yksinkertaisesti kuvataan, miten ketjun Whopper-hampurilainen homehtuu homehtumistaan. Videon ja mainoskuvien yhteydessä on teksti ”The Beauty of No Artificial Preservatives”, eli vapaasti suomennettuna keinotekoisten säilöntäaineiden puuttumisen kauneus. Videolla soi 30-luvulla sävelletty ja sanoitettu tunnelmallinen kappale What a Diff’rence a Day Made.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön