Instrumentarium in Naisen katse -mainosfilmi voitti marraskuun Kuukauden Parhaat Sekunnit.

Mainoksen on suunnitellut TBWA\Helsinki ja tuottanut Also Starring. Instrumentariumin mediatoimistona on toiminut Dagmar.

"Yllättävästä tarinasta syntyy oivaltamisen iloa. Filmi on rohkea ja uudenlainen. Laadukas kuvaus, tuotanto sekä hieno musiikki täydentävät tarinaa", raati perustelee valintaansa.

Legacy marker

Instrumentariumin tavoitteena oli uudistaa olemassa olevaa kampanjaa ja tuoda selkeästi esiin kampanjatarjousta. Kampanjasta on tullut runsaasti palautetta.

”Olemme saaneet aikaan tunnetta. Viestejä on tullut satoja. Asiakkaat ovat keskustelleet kampanjastamme, niin myymälässä kuin verkossa. Palaute on ollut erittäin positiivista ja ihmiset ovat jakaneet filmiämme verkossa”, markkinointipäällikkö Anne Rantanen sanoo tiedotteessa.

Naisen katse on Brändärit-ohjelman yhteistyön tuotos.

”Brändärit-ohjelma oli uusi tapa lähestyä katsojaa ja kuluttajaa. Näimme mahdollisuuden avata ja kertoa brändistämme uudella tavalla perinteisestä mainonnasta poiketen”, markkinointijohtaja Jan Koskinen sanoo.

Marraskuun tv-mainoksia arvioivat Juuso Kemi Staart ista, Lasse Lakela Mainostoimisto Siberia sta, Pia Dahlman Folk Finland ista sekä Antti Kaihlanen Dentsu Aegis Network ista.

Kuukauden Parhaat Sekunnit on MTV :n ja Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton (MTL) yhteinen mainoskilpailu.

Spotti ja tekijätiedot löytyvät Spotti.fi -osoitteesta.