Yhteistyöt

M&M 5.10.2016 15:59

Nenäpäivä valitsi Vapa Impactin

Kuvakaappaus

Vapa Media osti syyskuussa enemmistön Zipipopista. Kaupassa syntyi Vapa Impact, joka luotsaa nyt Nenäpäivän viestintää.

Nenäpäivä-säätiö on valinnut viestintäkumppanikseen Vapa Impactin.

Toimiston tehtävänä on tukea Nenäpäivä-kampanjan viestintää, sosiaalisen median toimenpiteitä sekä auttaa kehittämään erilaisia yritysyhteistyökonsepteja.

Vapa Impactin strategiajohtaja Rami Saarela sanoo, että toimisto tukee Nenäpäivän lisäksi myös tämän yhteistyökumppaneita toteuttamaan omia tempauksiaan.

"Olemme esimerkiksi sparranneet työntekijälähettilyydessä  ja haastaneet heitä tekemään hyvän tekemisestä näkyvän osan arkeaan", Saarela sanoo tiedotteessa.

Digitaaliseen markkinointiviestintään erikoistunut Vapa Media kertoi syyskuussa ostaneensa enemmistön Vaikutustoimisto Zipipop Freudista. Kaupan jälkeen toimisto siis on jatkanut Vapa Impactina.

Nenäpäivä-yhteistyöllä on kaksi päätavoitetta. Ensinnäkin viestinnällä pyritään kertomaan yhä vaikuttavammin Nenäpäivän olemassaolon tarkoituksesta. Toisaalta pyritään aktivoimaan ihmisiä lahjoittamaan varojaan.

Nenäpäivän tämän vuoden slogan on Lahjoita, jos huvittaa.

"Viihteen, huumorin ja yhdessä tekemisen voimalla voidaan tuottaa hyvää mieltä esimerkiksi työyhteisössä ja samalla hankkia varoja yhdeksän järjestön työhön, maailman lasten hyväksi. Vapa Impactin kanssa olemme pohtineet tapoja, miten tehdä tämä ajankohtainen ja vaikuttava viesti näkyväksi yhä useammalle", Nenäpäivä-säätiön markkinointi- ja viestintäpäällikkö Tea Saloranta kertoo.

Vapa Impact on Zipipopina tehnyt aiemmin yhteistyötä muun muassa SOS Lapsikylän ja Sotiemme veteraanien kanssa sekä luonut yhdessä Startup Saunan kanssa yrittäjyyttä kehitysmaissa edistävän Sauna Safari -konseptin.

Suomen kymmenes Nenäpäivä-kampanja käynnistyy 27. lokakuuta. Nenäpäivää vietetään 11. marraskuuta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö