Brändien arvostus 2012

Henrik Muukkonen 3.1.2013 07:53 päivitetty 4.2.2016 10:29

Novita niistää Tekniikan Maailman

Neulelehti Novita on Suomen arvostetuin harrastelehtibrändi.

Suomalaisen käsityölankavalmistajan Novitan julkaisema neulelehti Novita on Suomen arvostetuin harrastelehtibrändi. Toiseksi arvostetuin on Otavamedian Tekniikan Maailma ja kolmanneksi arvostetuin A-lehtien Viherpiha.

Tiedot perustuvat Taloustutkimuksen ja Markkinointi&Mainonta-lehden "Brändien arvostus 2012" -tutkimukseen. Tutkimuksessa selvitettiin 1090 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Vastaajia pyydettiin antamaan jokaiselle tuntemalleen brändille arvosana (4–10) sen mukaan, kuinka paljon hän kyseistä brändiä arvostaa.

Brändilistan sijoitusten perusteena on käytetty ensisijaisesti annettujen arvosanojen keskiarvoa.

Taloustutkimus toteutti tutkimuksen kesällä 2012. Siihen vastasi 3015 henkilöä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö