Brändien arvostus 2019 -tutkimuksen tuloksia ikäryhmittäin tarkasteltaessa tutkimuksen kolme arvostetuinta brändiä Fiskars, Fazer ja Arabia ovat kaikilla listoilla kymmenen arvostetuimman brändin joukossa. Fazer on jokaisen ikäryhmän listalla jopa viiden kärjessä, mutta eri ikäryhmien brändisuosikeissa on myös selviä eroja. Lisäksi nuoret antavat brändeille keskimäärin parempia pisteitä kuin vanhemmat ikäluokat.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön