Creative Cruen graafinen suunnittelija Jani Kiltti voitti toista kertaa peräjälkeen Jujuprix-kilpailun. Kiltin työ EkoLive toi voittajalle 2 000 euron apurahan Tampereen Mainosyhdistyksen säätiöltä.

Voittajan valitsi seitsenhenkinen ammattilaisraati. Kiltti voitti myös verkossa järjestetyn yleisöäänestyksen selvästi.

Jujuprix on vuosittain järjestettävä mainonnan suunnittelukilpailu alle 35-vuotiaille pirkanmaalaisille markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaisille ja opiskelijoille. Kilpailua on järjestetty lähes 20 vuoden ajan.

Kilpailussa suunniteltiin Ekokumppanien ensi kevään keskustelutilaisuuksien ilmeen ja tapahtumajulisteen suunnittelu. Raadin mukaan Kiltin työ muun muassa vastasi täydellisesti briefiin eikä värimaailma sortunut tavanomaisuuksiin. Myös slogania ”Kanna kortesi ekoon” kiiteltiin.

Raatiin kuuluivat Tia Lilius, Kaski Agency; Jari Rasi, Jenga; Juha Siirtola, Creative Crue, Petra Koivusilta, Aamulehti; Carl Willandt, Ekokumppanit Oy; Jari Koivisto ja Jaakko Sipola, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö.