Kuukauden aikkarimainos

Aleksi Ylä-Anttila 3.5. 11:16

Nyt etsitään huhtikuun parasta aikkarimainosta – anna äänesi ja vaikuta

Colourbox

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä.

Aikakausmedian ja Markkinointi & Mainonnan Kuukauden aikkarimainos -kilpailussa valitaan tällä kertaa huhtikuun paras aikakauslehtimainos.

Jokainen voi valita oman suosikkinsa ennakkoon karsittujen finalistien joukosta.

Huhtikuun parhaan aikkarimainoksen tittelistä kisaavat Alpha Beveragesin Kalastajan tarina (julkaistu: Metsästys ja Kalastus), Ifolorin Valokuvilla sisustaminen (julkaistu: Me naiset), Cellbesin #olemmecellbes (julkaistu: Anna, Me Naiset), Sanoma Media Finlandin Häneen iski sanoma (julkaisu: Julkaistu: Gloria, Me Naiset, Tiede) sekä Pauligin Jokaisella maalla on oma makunsa (julkaistu: Tiede, useat naistenlehdet ja asumisen lehdet).

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset -julkaisuun. Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö