Tätä ennen Timo Silvennoinen on toiminut McCann in luovana johtajana sekä suunnittelijana muun muassa mainostoimisto Taivaassa, Dynamo ssa sekä Bob the Robot issa.

"Lukuisat kotimaiset palkinnot, kolme Cannes-leijonaa ja Cannesin tuomarointikokemus farkkujensa takataskussa - parempaa rekrytointia en voisi kuvitella" Merikallio&Son in toinen partneri Iina Merikallio sanoo toimiston julkaisemassa tiedotteessa.

Silvennoinen on työskennellyt viimeksi McCannin luovana johtajana ja partnerina vuosina 2012–2016.

"Omistavaan luokkaan siirtyminen toki vähän jännittää, mutta ei kai se ennenkään ole hyvien töiden esteenä ole ollut", Silvennoinen kommentoi uutta pestiään.

Merikallio&Son on tehnyt viime aikoina töitä erityisesti matkailu-, lifestyle- ja yhteiskunnallisen markkinoinnin saralla. Toimisto työskentelee suoraan omien asiakkaiden kanssa, mutta on mukana vahvistamassa myös muiden toimistojen tiimejä eri projekteissa.

"Toimistojen välinen aivojen vaihto on yleistynyt. On erittäiän fiksua ostaa näkemystä ja resursseja ulkopuolelta," Merikallio kertoo.