Palvelumuotoilutoimisto Hellon on nimittänyt Lontoon-toimiston strategiajohtajaksi André Bardyn. Hän siirtyy Hellonille Mirumin Lontoon-toimistosta, jossa hän toimi edelliset viisi vuotta Ison-Britannian strategiajohtajana, johtoryhmän jäsenenä sekä yrityksen osakkaana. Helsinkiläislähtöisen Bardyn kokemus ja osaaminen täydentävät erityisesti Hellonin strategiapainotteisille asiakkuuksille tarjottavaa palvelua.

Hellon on kasvattanut kansainvälistä liiketoimintaansa kuluvan vuoden aikana. Se on muun muassa tiivistänyt yhteistyötään Vodafone Groupin kanssa, jonka strategiseksi palvelumuotoilukumppaniksi se valittiin vuonna 2018. Uusiin kansainvälisiin asiakkuuksiin kuuluvat myös HSBC, Hyundai Motor Company sekä Ison-Britannian kansallinen terveyspalvelu NHS.

“Asiakaskokemuksen kehittäminen on noussut liiketoiminnassa keskeiseksi teemaksi niin Isossa-Britanniassa kuin kansainvälisestikin. Hellonin tämän alan asiantuntemukselle on nyt paljon kysyntää”, kertoo tiedotteessa Hellon Lontoon toimitusjohtaja Timo Pätiälä ja jatkaa:

”André Bardy on meille täydellinen fit, sillä Lontoossa työmme on luonteeltaan hyvin strategista ja uudet asiakaskontaktit löytyvät usein johtotasolta. Andrén vuosien kokemus strategina sekä aikaisemmat yhteiset projektimme loivat vahvan pohjan yhteistyöllemme.”

Hellon tuli Andrélle tutuksi Mirumin aikaisista yhteisistä asiakasprojekteista.

“Hellon tekee laadukasta ja kaikilla mittareilla merkittävää työtä useille globaaleille toimijoille ja tämä työ on huomattu myös Lontoon kokoisella kentällä. Palvelumuotoilu on päässyt liikkeenjohtotason luupin alle, minkä vuoksi pääsemme kehittämään ratkaisujamme entistä konsultatiivisemmasta näkökulmasta”, André Bardy kommentoi tiedotteessa.

Bardy on koulutukseltaan KTM (Hanken) sekä Executive MBA (Berlin School of Creative Leadership).