Kampanjat

M&M 5.1.2017 16:06

"Pelkkä sisu ei riitä" - Mediahub teki EK:lle Perkele-filmin

Kuvakaappaus mainosfilmistä

Elinkeinoelämän Keskusliitto EK viettää teemavuotta, jonka kumppanina on MTV:n uutistuotantoyhtiönä toiminut Mediahub.

MTV:ltä emoyhtiö Bonnier Broadcastingin omistukseen siirtyvä Mediahub Helsinki Oy on julkistanut uuden yhteistyösopimuksen.

Mediahub kertoo solmineensa kumppanuuden Elinkeinoelämän Keskusliiton EK:n kanssa liittyen tämän Seuraavan sadan vuoden tekijät -teemavuoteen.

"On hienoa, että saimme näin merkittävän kumppanin ja voimme olla tekemässä yhdessä EK:n teemavuotta", Mediahubin liiketoimintajohtaja Sami Särkelä sanoo tiedotteessa.

Teemavuosi käynnistyy tuotantoyhtiö Funka Films Oy:n ja Mediahubin kanssa yhteistyönä tehdyllä Perkele-mainosfilmillä, jota esitetään MTV:n kanavilla tammikuun aikana.

"Video nostaa esiin sen, että voimme pärjätä ainoastaan ainutlaatuisen osaamisen avulla, pelkkä sisu ei riitä. Osaamisen hyödyntämisen lisäksi on tehtävä uudistuksia, jotka rakentavat perustaa suomalaisten hyvälle tulevaisuudelle", EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies kuvailee.

EK järjestää vuoden aikana useita, Suomen uudistamisen teemaan liittyviä tilaisuuksia. Mediahub toimii EK:n kumppanina myös tilaisuuksien striimaamisessa.

Lisäksi EK osallistuu heinäkuussa MTV:n ja Porin järjestämään SuomiAreenaan. Tilaisuutensa yhteydessä EK palkitsee Seuraavan sadan vuoden tekijän eli ansiokkaan uudistajan.

Vuonna 2015 toimintansa aloittanut Mediahub on kokonaan MTV Oy:n omistama tytäryhtiö, ja siirtyy vuonna 2017 Bonnier Broadcastingin tytäryhtiöksi.

Mediahub tuottaa MTV:n uutis-, asia- ja urheiluohjelmia sekä vastaa MTV.fi:n uutis-, urheilu-, viihde- ja lifestylesisällöistä. Lisäksi Mediahub tuottaa MTV:lle Suomi Areena -tapahtumakokonaisuuden sisällöt.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö