Pietari Korhonen on vastannut lokakuun alusta asti Sanoma Media Finland in uutismedioiden mainosratkaisujen kehittämisestä. Korhonen työskentelee nyt tittelillä head of news media.

"Laadukkaan journalismin ja erilaisten näkökulmien merkitys siihen, miten ymmärrämme maailmaa ja sen kehitystä, on tällä hetkellä erityisen suuri. Uutisjournalismin asema on säilynyt Suomessa vahvana, ja suomalaiset lukevat uutisia niin painetusta lehdestä kuin verkostakin. Seuraamme tätä kehitystä laajentamalla monikanavaisten uutismediatuotteidemme tarjoomaa entisestään tuomalla kokosivujen rinnalle myös joukon muita mainoskokoja”, Korhonen kertoo tiedotteessa.

Korhonen valittiin pestiin talon sisältä. Hän on aiemmin työskennellyt digitaalisen mainostuotekehityksen tuotepäällikkönä Sanoma Media Finlandin mediamyynnissä.