Kampanjat

Irmeli Salo 6.5.2014 15:21 päivitetty 4.2.2016 10:41

Pins-etuohjelma on McCannille jättipotti

Verkkokauppa.com

Coalition Rewardsin Pins-etuohjelman lanseeraus ja Suomen Lähikaupan Ykkösbonus-kanta-asiakasjärjestelmän vaihto ovat tämän vuoden suurin mainoskampanja. Sen on suunnitellut McCann Helsinki.

Tänään julkistetun Pins-etuohjelman lanseerauksesta on tulossa tämän vuoden suurin mainoskampanja Suomessa. Huomenna 7. toukokuuta alkava kampanja ei jätä mitään mediaa käyttämättä.

Kampanjan materiaaleineen on tehnyt McCann Helsinki.

"Tämä on ollut kahden vuoden projekti ja on ollut hienoa saada olla mukana ohjelman kehittämisessä alusta asti", sanoo Pins-kampanjasta McCannissa vastaava projektijohtaja Niina Huttunen.

McCann on tuottanut lanseerauksen brändianimaatiot, tv-filmit, ulko- ja printti- ja bannerimainonnan, suoramainonnan ja paljon muuta kampanjamateriaalia.

Huttusen mukaan McCannin asiakkaina ovat Pins-brändin haltija Coalition Rewards ja Suomen Lähikauppa, joka vaihtaa Ykkösbonus-järjestelmänsä ja siihen liittyvän kanta-asiakaskorttinsa Pins-järjestelmän mukaisiksi.

”Kampanja etenee vaiheittain. Huomenna alkaa lanseeraus, jonka toinen aalto käynnistyy kesäkuun alussa. Juhannuksesta alkaa aktivointivaihe. Lomien jälkeen on jatkotoimia. Tämä vuosi on kampanjavuosi”, Huttunen sanoo.

Pins-asiakkuus on hänen mukaansa McCann Helsingin top kolmen suurimman asiakkaan joukossa.