Miltä näyttää suomalainen muotikauppa? Hyvältä ja huonolta, riippuen siitä, miltä kantilta bisnestä katselee. Viime vuonna suomalaiset ostivat vaatteita eniten Prismasta, Tokmannista ja Citymarketista. Suuntaus suomalaisessa muotikaupassa on ollut vahvasti marketteihin viimeiset vuodet, mikä ei tietenkään ole ilouutinen suunnittelijavetoisille pienille designbrändeille.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön