Viime aikoina huomattavan paljon markkinoinut Kotipizza ja energiapalveluyhtiö Väre tavoittelevat kuluttajia yhteisellä Muuttajat-nimisellä kampanjallaan.

”Valoton asunto ja kurniva vatsa...muuttajan painajainen. Muuttaminen voi olla stressin paikka ja siksi haluammekin yhdessä Kotipizzan kanssa helpottaa muuttoasi tarjoamalla energiaa sekä kotiin että vatsaan. Ja mikä parasta, muuttopizzan tuoksu houkuttelee paikalle myös muuttoapua!” kertoo kampanjateksti Väreen sivustolla.

Idea on, että Väreen kautta vihreän sähkösopimuksen tehnyt saa kaupan päälle kaksi pizzaa Kotipizzasta. Sopimuksen tehtyään saa 25 euron arvoisen lahjakoodin, jolla pizzat voi lunastaa Kotipizzan verkkokaupasta.

”Muuttopizza on perinne, jota ei kannata koskaan unohtaa. Muuttopizzalla luodaan motivaatiota ja varmistetaan, että muuttoapua on riittävästi paikalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan”, Kotipizza Group Oyj:n markkinointijohtaja Rainer Lindqvist sanoo tiedotteessa.

Kotipizzan mukaan sen ”vastuullisuus ja kotimaisuus yhdistävän sen tavoitteet Väreen toimintaan”. Väre taas kertoo tavoitteekseen myydä mahdollisimman vähän sähköä auttamalla asiakkaitaan vähentämään sähkönkulutustaan.

”Valitsemalla vihreän sähkön Väreeltä asiakkaamme saa alkuperätakuin varmennettua sataprosenttisesti uusiutuvaa, tuuli- ja vesivoimaa sekä bioenergiaa. Maailma muuttuu valintojen voimalla”, Väre Oy:n markkinointijohtaja Kaija Oksanen sanoo.