Markkinointi

M&M 29.4.2015 11:39 päivitetty 4.2.2016 10:55

Polkupyöräbrändi on elämäntyyli - juhliva Jopo sai oman lehden

Helkaman julkaisema lifestyle-lehti kattaa polkupyöräbrändin historian sekä antaa vinkit jopo-väreillä sisustamiseen.

Helkama juhlii polkupyörämerkki Jopon 50-vuotista taivalta julkaisemalla lifestyle-lehden.

"Halusimme juhlistaa Jopon viisikymppisiä tekemällä näyttävän julkaisun. Lehdessä on paljon asiaa Jopon historiasta ja valmistuksesta, mutta myös kuuluisien jopoilijoiden haastatteluja, sisustus-, muoti- ja matkailujuttuja", Helkama Veloxin toimitusjohtaja Jari Elamo kertoo tiedotteessa.

Lehden toimituksesta on vastannut OS/G Viestintä ja se on myynnissä R-kioskeilla.

Julkaisun sisältö keskittyy polkupyöräbrändin ja pyöräilyn ympärille. Lehti käsittelee muun muassa jopohenkisillä retroväreillä sisustamista sekä esittelee tuunattuja Jopoja ja mielenkiintoisia jopo-reittejä. Lehden takakannen on suunnitellut taiteilija Kustaa Saksi.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö