Kampanjat

M&M 27.9.2016 12:39

R-Kioskin hyväntekeväisyysvesi löysi ensimmäisen lahjoituskohteensa

Kuvassa R-Kioskin liiketoiminnan johtaja Harri Saalasti (vas.), markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin, toimitusjohtaja Teemu Rissanen, markkinointipäällikkö Riikka Pellosniemi sekä WAU ry:n markkinointipäällikkö Katri Einamo ja toiminnanjohtaja Rami Luomanpää.

Ärrävesi+:n ensimmäinen lahjoituskohde äänestettiin lasten ja nuorten harrastustoimintaa tukevien järjestöjen joukosta.

R-kioski on julkistanut hyväntekeväisyysvedeksi brändäämänsä Ärrävesi+:n ensimmäisen hyväntekeväisyyskohteen. Kioskiketju lahjoittaa toukokuussa lanseeratun veden myyntihinnasta 10 senttiä kuluttajien äänestämiin hyväntekeväisyyskohteisiin.

Ensimmäinen lahjoituspotin kohde valikoitiin lasten ja nuorten harrastamista tukevien järjestöjen joukosta.

Ensimmäiseksi kohteeksi nousi lapsia ja nuoria liikuttava, voittoa tavoittelematon hyvinvointijärjestö WAU ry, jolle lahjoitetaan reilut 10 000 euroa. Summan avulla vuonna 2009 perustettu WAU tuottaa 3 500 tuntia lisää liikuntaa lapsille ja nuorille. Vuosittain se järjestää matalan kynnyksen liikunnallista toimintaa noin 10 000 lapselle.

"Haluamme Ärrällä tehdä yhteiskuntavastuutyötä yhdessä asiakkaidemme kanssa", R-kioskin markkinointipäällikkö Riikka Pellosniemi sanoo tiedotteessa.

"Samalla kun asiakas ostaa Ärrävesi+-tuotteen, hän pääsee  myös kertomaan, mihin rahat tulisi ohjata. Samalla teemme asiakkaillemme tutuksi eri hyväntekeväisyysjärjestöjen toimintaa."

Pellosniemen mukaan Wau liikuttaa myös R-kioskin tukiorganisaatioita viikoittain.

Yhtiö kertoo, että seuraava hyväntekeväisyysveden keräyskohde valitaan vähävaraisia perheitä tukevien järjestöjen joukosta. Äänestyksen voittaja ratkeaa joulukuussa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö