Yhteistyö

M&M 12.2.2014 09:47 päivitetty 4.2.2016 10:38

Radio Nova ja Google aloittavat markkinointiyhteistyön - "Idea tuli markkinoilta"

Sekä konseptin että siihen liittyvän kampanjan takana on Mainostoimisto Family.

Radio Nova ja Google Finland aloittavat markkinointiyhteistyön. Novan, Googlen ja Google-asiantuntija Sales Lionin uudessa myyntikonseptissa radiomainonta ja Google-hakusanamainonta on paketoitu yhteen.

Konsepti on suunnattu varsinkin pienille ja keskisuurille mainostajille.

"Idea tuli markkinoilta. Tällä hetkellä yritykset tarvitsevat kustannustehokasta mediaratkaisua, jossa voidaan rakentaa huomio massamediassa ja kotiuttaa se kysynnäksi verkossa. Meillä oli entuudestaan ratkaisu ensimmäiseen, mutta ei toiseen. Nyt sekin löytyy," Radio Novan myyntijohtaja Johanna Huhtariihi kommentoi tiedotteessa.

Google kertoo, että yhtiöltä löytyy jo näyttöä siitä, että yritykseen ja tuotekategoriaan kohdistuvat haut lisääntyvät merkittävästi massamediakampanjoinnin avulla.

"Varsinkin pienten ja keskisuurten mainostajien joukossa on tänä päivänä varaa tehostaa hakuihin käytettyjä panostuksia", sanoo Sales Lionin partneri Kari Heikkilä.

Konseptiin liittyvä kampanjointi on alkanut viime viikolla Radio Novassa ja verkossa. Sekä konseptin että kampanjan takana on Mainostoimisto Family.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö