”Kuuntelen radiota lähes joka päivä. Työpäivieni aikana puhun niin paljon, että työmatkat ovat minulle rauhoittumisen aikaa yksin autossani radion kanssa. En ole kovin kanavauskolli­nen, vaan hienointa tarjonnassa on se, että valitsen sisällön oman tarpeeni ja fiilikseni mukaan. Musiikin lisäksi kuuntelen ajankohtaisia henkilöhaastatteluita ja keskusteluja. Hyviin keskusteluihin jää koukkuun, ja niiden kuuntelua pitää työmatkojen jälkeen jatkaa vielä iltalenkillä. Arvostan hyvää sisällöntuotantoa myös radiossa. Kokonaisuuden tulee olla huolellisesti suunniteltu. Jos luetaan vain artikkeleita iltapäivälehdistä, menee kanava välittömästi vaihtoon.”

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön