Kauratuoteperhe Kaslink Aito haluaa syksyn Rakkaustarina luonnon kanssa -mainoskampanjallaan muistuttaa arjen valinnoista, joilla jokainen voi auttaa luontoa säilymään tuleville sukupolville. Kampanja käynnistyy tänään maanantaina ja tulee näkymään muun muassa ulkomainonnassa, myymälöissä ja digitaalisissa kanavissa.

Aito-tuotteet saavat alkunsa suomalaisesta luonnosta, kotimaisilla kaurapelloilla.

"Luonnon säilyminen edellyttää vastuullisia valintoja, ja haluamme tällä kampanjalla saada ihmiset pysähtymään ja miettimään omia arjen valintojaan: pienilläkin teoilla voi auttaa luontoa säilymään. Haluamme auttaa kuluttajaa löytämään keinoja pienentää omaa hiilijalanjälkeään. Yksi tällainen keino on kokeilla omassa arjessa kasvipohjaisia tuotteita”, Kaslinkin markkinointi- ja viestintäjohtaja Susanna Kallio kertoo tiedotteessa.

Kaslink Aito toteutti Rakkaustarina luonnon kanssa -kampanjan ensimmäisen kerran Ruotsissa viime keväänä.

"Kampanja ylitti odotukset Ruotsissa: se herätti paljon keskustelua tärkeistä teemoista eri kanavissa, ja saimme myös paljon viestejä, joissa kuluttajat pyysivät meiltä ylimääräisiä kampanjajulisteita. Julisteet toimivat ehkä jopa vähän liian hyvin, sillä niitä lähti todella paljon myös pitkäkyntisten matkaan metroasemien rullaportaista.”

Kampanja tulee näkymään syksyn aikana muun muassa ulkopaikkamainonnassa, myymälöissä, tapahtumien visuaalisessa ilmeessä ja digitaalisissa kanavissa. Ulkomainonnassa, digipinnoissa ja tapahtumissa kampanjaa kuvittavat lisääntyvät eläimet, ja myymälöissä kuvituksena ovat elämää jatkava luonto eli eläinten poikaset.

Osana Rakkaustarina luonnon kanssa -kampanjaa Aito ja Enni Rukajärvi haastavat myös kaikki Suomen peruskoululaiset liikkumaan luonnossa ja nauttimaan luonnosta. Koulukilpailun palkintona on luokan yhteinen leirikoulu Rukalla Ennin kanssa ensi keväänä.

Kaslink Aito suunnitteli Rakkaustarina luonnon kanssa -kampanjan yhdessä Drama Queen Ruotsin kanssa.

Lue myös: Parittelevat eläimet Kaslinkin mainoksessa herättävät huomiota Ruotsissa – Instagram-mainosta on jopa luultu kaapatuksi