Suomessa toteutettavasta Vuoden Toimisto -tutkimuksesta vastaava Regi haluaa tukea markkinointiviestintäalan toimintaa kokoamalla ja jakamalla tietoja tutkimuksen avulla. Tutkimus aloitetaan 6. huhtikuuta ja tulokset julkistetaan nopeasti jo 17. huhtikuuta. Tutkimuksen tavoitteena on koota kuva nykytilasta ja virusepidemian vaikutuksista markkinointiviestintäalaan.

Tutkimus on suunnattu sekä toimistoille että markkinointiviestinnän ostajille. Tutkimus tuotetaan yhteistyössä Alma Median, Marketing Finlandin sekä MTL:n kanssa.

”Vallitseva tilanne on täysin uusi kaikille, sekä henkilökohtaisella että yritystasolla. Meille on tärkeää, että Regi voi tarjota monivuotista osaamistaan toimialatutkimuksista ja analyyseistä luodakseen kuvan nykytilasta ja sen vaikutuksista markkinointiviestintäalaan. Tulemme jatkamaan tilanteen seuraamista, tutkimista ja mittaamista myös syksyn toimialatutkimuksissa (Vuoden Toimisto, Årets Byrå, Årets Advokatbyrå sekä IR Nordic Markets). Uskomme, että saamme tästä tutkimuksesta alan toimijoille työkaluja ja keinoja käsitellä toimialaa kohdanneita muutoksia, jotka COVID-19 on jo aikaansaanut ja tuo tulevaisuudessa, ” sanoo Regin toimitusjohtaja ja perustaja Robert Skölfman tiedotteessa.